poniedziałek, 24 grudnia 2012

Outfit +

Elo!
No i nareszcie 24 grudnia czyli Wigilia!
Wigilie będę spędzać z rodzicami u znajomych rodziców.
No i tak jak wynika z tytułu posta zrobiłam outfit wigilijny. Outfity raczej rzadko pojawiają się na moim blogu, niestety :-(





Naszyjnik - Bik Bok
Bluzka - Orsay
Spódnica - Bik Bok
Bransoletka z zawieszkami - Apart
Bransoletka z Ćwiekami - jakiś sklep internetowy w Polsce

W tym poście pragnę wam życzyć wesołych Świat Bożego Narodzenia!!!
Żebyście je spędzili w gronie osób, które kochacie, z milą atmosfera i może nie koniecznie bardzo oficjalnie tylko rodzinnie i na luzie :-)
Bardzo wam dziękuje, ze komentujecie mojego bloga i że są ludzie którym się podoba w jaki często dziwny sposób pisze, moje zdjęcia, outfity i różne inny.
Przede wszystkim dziękuje wszystkie obserwatorom. Jest już was 36 <3


No i na koniec wielki całus
xxxx
Alla Lula

3 komentarze:

  1. Śliczny outfit, szczególnie urzekła mnie bluzka *-*. Tobie też wszystkiego co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :-)
Wchodzę na bloga każdego, kto zostawi NORMALNY komentarz.