wtorek, 11 marca 2014

I koniec!

Hej!
Dzisuaj mialam dosc ciekawy dzien.
Dlaczego?
Poniewaz dzisiaj mialam zdejmowany aparat!
Nareszcie, po ponad 3 i pol roku nie mam juz tego zelastwa na zebach. Nareszcie koniec! Ale bylo warto sie troche pomeczyc :-) Nie moge sie przezwyczaic do tego jak gladkie sa moje zeby, to takie dziwna uczucie. Co prawda przez kolejny rok bede musiala nosic zakladany aparat na noc, ale to jakos przeboleje.

Po wizycie u ortodaty bylam na chwile w sklepie i kupilam pare zeczy:


Tunika - Indiska || tasmy klejace, mazaki - PanduroHobby || zele pod prysznic i brazer - TheBodyShop

Tunike na pewno wam pokaze nie dlugo w pelnej okazalosci.
Dzisiejszy wieczur spedze na treningu. Naipier aerobik, a potem cwiczenia wzmaciajace z duza pilka.
Pa pa
Alla Lula
:-)

4 komentarze:

  1. Oj doskonale wiem co czujesz :). Mi zdjęli aparat z góry również po 3,5roku, a dół po 2 latach. Po zdjęciu czułam się jakbym miała protezę haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej to teraz zazdroszczę takich prostych ząbków kochana :) Bardzo fajnie prowadzisz bloga :)


    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zdejmuję aparat pod koniec miesiąca ! Juz nie mogę się doczekać :)
    Pozdrawiam :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ładnych ząbków.
    http://karolinablonska.blogspot.com/2015/03/181-tattoo.html

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :-)
Wchodzę na bloga każdego, kto zostawi NORMALNY komentarz.