sobota, 8 marca 2014

Sobota

Hej!
Po dlugim tygodniu nareszcie jest weekend.
We czwartek mialam skidag, czyli dzien nart (bylam na spacerze :-)) wiec nie bylo postu :-(
Dzisiaj sie wyspalam, robilam duzo lekcji i napawalam sie nadchodzaca wiosna, sloncem, temperatura na plusie i pakami na drzewach.


Zdjecie z mojego instagrama klik

Na zdjeciu piekne, biale gozdziki. Uwilebiam :-) Niedziele spedze pewnie w ten sam leniwy i jednoczesnie pracowity sposob. Mam nadzieje za mieliscie tak samo wspanialy czas jak ja.
Alla Lula
xoxo

2 komentarze:

  1. Także strasznie się cieszę z wiosny ahh!

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem mega zadowolona,że już tak wiosennie <3
    Cieszę się,że wróciłaś do pisania ;-))
    Pozdrawiam !
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :-)
Wchodzę na bloga każdego, kto zostawi NORMALNY komentarz.